lauantai 4. huhtikuuta 2015

Pääsiäinen ja LOMA

Jonkin aikaa sitten tuntu niin kaukaselta ajatukselta koko pääsiäinen ja loma. Töissä vika viikko ennen lomaa oli perinteinen hässäkkäviikko. Vielä äsken kirjottelin viestejä asiakkaalle, työkavereille ja jopa IBM:n ECM supportiin, kun en kerran torstaina töissä ehtinyt. Olen pitkästä aikaa töiden parissa päässyt avaamaan huoltokutsun Ibarille, tällä kertaa eräästä ongelmasta asiakkaan tuotantoympäristön PDF-käännöspalvelussa. Odotin sieltä hiukan nuivaa vastausta, mutta Ibari ylitti odotukset vastaamalla mun viestiin, että joo, ei tätä voi muuttaa, kun se on koodissa. Eikä tästä oo koskaan ennen kukaan valittanut. Noh, nyt minä olen. Ja muutaman sähköpostinvaihdon jälkeen tilanne näyttääkin jo valoisammalta, mielenkiinnolla odottelen tapahtuuko mun lomaviikon aikana jotakin. Nää on aina jänniä. 

Eilinenkin päivä meni niin hujauksessa. Aamupäivällä olin Luoteis-Satakunnan Ratsastajien estekaluston maalaustalkoissa, iltapäivä meni keittiössä häärätessä ja ilta vieraita kestittäessä. Maisteltiin ystävien kanssa puolison Madridista tuomaa sian etujalkaa. Ibericon kinkkua. Oli sorkka ja kaikki. Tuli ähky. Oli siis mukava päivä kaikin puolin ehdottomasti, mutta kyllä mä sohvalle nukahdin saman tien, kun siihen istahdin.

Nyt alkaa ajatukset kääntyä enenevässä määrin Espanjan matkaan. Lähtö on tiistaina. Viime hetken matkasuunnitelmia tässä pyöritellään ja sumplitaan muitakin kuvioita. Passinkin hain tosi ajoissa, torstaiaamuna, hehe. Nepulle selitettiin poliisilaitokselle ajaessa, että mun pitää hakea uus passi, että pääsen Espanjaan. Laitoksen pihassa auton takapenkiltä kuului kysymys "Onko tää Eppania?". Hän odottaa matkaa kovasti. Minäkin tässä jonkin asteisessa matkahuumassani sain päähänpiston ja laitatin itelleni ripsipidennykset. Kaikkee sitä.

Kuvakavalkadi täsä. 

Komioita tuli!

Oli se ostanut sille telineenkin...

Pääsiäisjälkkäri tuloillaan.

Lankalauantain pyöräretki.



Pääsiäiskissalapsi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän merkin itestäsi, olisi kiva tietää, jos olet käynyt lueskelemassa jaarittelujani.