perjantai 21. maaliskuuta 2014

Nyt mä sen tein!

Blogin! On kuulkaa haudottu ja vatvottu, pohdittu ja raavittu päätä, että joko jo ja voisko sen tehdä. Sitten sisko tuumas, että "Alotaskin heti blogi!" - onko mulla edes riittävästi asiaa? No, en siitä asiasta niin tiedä, mutta pikaisen tutkimuksen perusteella oon pitänyt blogityyppistä päiväkirjaa ja kirjoittanut sinne vähintään viikoittain jo vuodesta 2005. Ehkä, ehkä mulla vois olla jotain höpinää ja löpinää oikeaankin blogiin. Alkaa nimittäin tuntua siltä, että kun on irkkaaminenkin jäänyt jo liki 10 vuotta sitten, ei toi IRC-Galleria oo enää se ihan optimaalisin paikka jaaritella. Siitä huolimatta, että on mulla siellä ollut ainakin yksi hyvin uskollinen lukija!

Tällasena iltana, kun puoliso istuu kaverinsa kanssa autossa ja ajaa kohti Pohjois-Norjaa ja talossa on rauhallista, on mulla aikaa perustaa blogi (olishan sitä aikaa muinakin iltoina, mutta yheksän kertaa kymmenestä, kun istun illalla koneen ääreen, joku näkymätön voima pakottaa mut pelaamaan Simsiä). 

Olis kai kohteliasta kertoa itsestään muutamalla sanalla. Olen kohta 30 vuotta täyttävä (nuori) nainen. Hevoshullu ja nörtti, ammatiltani ohjelmistosuunnittelija. Tätä taloa mun kanssa asuttaa extremelajeja (no on ne mulle extremee!) harrastava nörtti puoliso P ja juuri 1,5 vuotta täyttänyt pieni pyörremyrsky. Lisäksi täällä pyörii kaksi pulskaa maatiaiskissaa, kissalapsi ja Elvis, sekä yksi mulkosilmäinen muukalainen, eli chihuahua Heku. 

Mitä mä tänne blogiin ajattelin kirjottaa... No, pikkusiskoni totesi juuri omassa blogissaan, että hänellä ei ole asukuvia, vauvaa, kuntoiluohjelmaa, ihmissuhdedramatiikkaa, reseptejä eikä kauneusvinkkejä. No, mullapa on, paitsi noita kauneusvinkkejä. Että melkosta sekametelisoppaa on luvassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän merkin itestäsi, olisi kiva tietää, jos olet käynyt lueskelemassa jaarittelujani.