maanantai 24. maaliskuuta 2014

Tekstiiliurheilua

Olispa mulla niin paljon joutilasta rahaa, että voisin tilata koko Kari Traan Spring/Summer 2014 -malliston itelleni. Ja mennyt talvimallistokin kävis.

Tutustuin Kari Traan vaatteisiin joitakin vuosia sitten, kun olin ekoja kertoja Rukan reissulla tahimassa telluilla. Rukalla on Aste Brandstore ja mä hypistelin Kari Traa -hyllyn kohdalla lasketteluhanskoja ja Butterfly-huivia. Jälkimmäisen ostin, ja vielä tänä päivänä harmittaa, että jätin ne hanskat hyllyyn - niitä ei sen jälkeen ole enää ollu mallistoissa. Sittemmin olenkin kartuttanut lähinnä teknisten alusvaatteiden kokoelmaani, kun ollaan käyty Rukalla. Vähän muutakin on tullut haalittua. Butterfly-kerrastoa löytyy parissa värissä, lisäks on fleeceä ja merinovillasta kerrastoa, parkatakki, pipoja, t-paitoja ja sukkia. Joku siinä perhoslogossa ja niissä vaatteiden väreissä vetää puoleensa.


Kuvat lainattu sivulta http://www.karitraa.com


Hieman on alkanut karata mopo käsistä, kun Kari Traan nettikauppa alkoi toimittaa tilauksia myös Suomeen. Tasasin väliajoin löydän itseni selaamassa webshopin valikoimaa ja huokailemassa, miten ihania kaikki vaatteet ja asusteet on. Pari kertaa oon tilauksenkin tehnyt, ja tulen tekemään vastakin, koska pakettien tullaaminenkin kävi niin ikävän helposti. Nyt oli kevätmallistossa myös lippiksiä ja treenikasseja. Mä tarviin sellaset! Ja ihan taatusti kaikenlaista muutakin.

Vaikka tosihan se on, että kunnon vaatteissa on mukavempi urheilla. Ja se pätee ihan kaikkeen liikkumiseen. Kun voi kaapista valita säätilaan ja liikkumissuoritteeseen sopivat vaatteet, pelkästään jo se tekee ainakin mulle siitä liikkumaan lähtemisestä miellyttävämpää. Mutta kuten sanottua, mä olenkin tällanen tekstiiliurheilija ja näköjään ihan hemmetin valikoiva sen suhteen, mitä päälleni suostun pukemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän merkin itestäsi, olisi kiva tietää, jos olet käynyt lueskelemassa jaarittelujani.