tiistai 10. kesäkuuta 2014

Näistä mä tykkään

Elpurin kesä

Värikäs ruoka

Ipanan iltakylvyt terassilla
Etätyöpäivän apuri
Konikaveri

Tykkään siitäkin, että mun neljän viikon kesäloma muuttui viiden viikon mittaseks. Taustalla on tosin pieni härdelli lapsen päivähoitojen suhteen, kun mun äiti oli tehnyt vahingossa vähän päällekkäisiä buukkauksia. Onneks työpaikalla kaikki hoitu ilman mitään ongelmia ja ylimäärästä säätöä, vaikka kaikki resurssoinnit ja ylläpitovastuutkin oli jo suunniteltu valmiiks. Onni on työpaikka, jossa voidaan joustaa puolin ja toisin.

Tykkään perjantai-illassa häämöttävistä työpaikan kesäkekkereistä. Ja siitä, että sunnuntaina mennään puolison kanssa pitkästä aikaa leffaan.  

Ja ehkä eniten tykkään siitä, että viime viikolla ostin farkut, joiden vyötärön koko on 29 tuumaa. En muista, onko mulle koskaan aiemmin mahtunu ton kokosia housuja. Että pienet sille.

Kyl mun ny kelpaa!

2 kommenttia:

  1. Kissalapsi!!!!! Millon sä muute lakkaat ohenemast? 1975

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä vaan tiedä! Paino ei oo liikahtanu pariin kuukauteen mihinkään ainakaan, mutta näemmä senttejä häviää.

      Poista

Jätäthän merkin itestäsi, olisi kiva tietää, jos olet käynyt lueskelemassa jaarittelujani.