torstai 12. kesäkuuta 2014

Upeeta, mahtavaa

Can you HIIT like a girl Round 2? YES I CAN! 

 
 
Jukupliut! Työkaveri inspiroi mua yrittämään, vaikka oon vierastanut noita vitosen vaikeustason reenejä jonkin verran. Alun burpeet ja thigh slap jumpit vei mehut about heti ja kylkeen pisti niin pirusti. Siinä terassin portaalla henkeä vetäessäni jo aattelin, et kesken tää on lopetettava, kun ei vaan kulje. Mutta loppu kulkikin, ja kulki hyvin! HYVÄ MINÄ!

Fiilistä vaan paransi se, kun sain jumpata ulkona katsellen Nepun kans ostamiani komioita kesäkukkia. Käytiin Toejoen taimialassa eilen, ajatuksena ostaa pari kesäkukka-amppelia. Kukkapurkkeihin täytyy pistokkaita hakea vielä myöhemmin. Eilen luovuin ajatuksesta, kun en olis saanu kaikkea kuskattua kerralla lapsen kans. Ja hyvä niin, ettei otettukaan muuta. Ne kaks petunia-amppelia oli niin kertakaikkisen valtavia, että mä aloin jo epäillä mahtuuko ne autoonkaan ollenkaan.Vaivoin.




Täytyy kyl kehasta, että taimialassa oli varsin edullisia kukkia ja vallan mainio palvelu. Nuori mies siellä kanto mun ostokset kassalle ja kassalta parkkikselle ja toi vielä Nepulta matkasta pudonneen My Little Ponynkin autolle. Lapsi oli vallan haltioissaan kaikista kukista kuten yleensä. Mun kukkaislapsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän merkin itestäsi, olisi kiva tietää, jos olet käynyt lueskelemassa jaarittelujani.