perjantai 9. toukokuuta 2014

*niist*

Mulla on ihan järkky flunssa ja yskä. Kestäny jo yli viikon. Korpee aivan sikana. Luulin ensin pääseväni pelkällä kurkkukivulla ja yskällä, mutta kun sitä oli kestäny puolisen viikkoa, iski siihen päälle vielä kunnon räkätauti. Eikä kumpainenkaan noista vaan näköjään mene ohi. Kaikki suunnitelmat pielessä.

Ensinnäkin mun piti osallistua huomenna aamulla kaverin hevosella valmennukseen. Olin odottanu sitä aika paljon, kun edellisen mahdollisuuden tullessa en saanu aikataulujani sovitettua. Mut en mä tässä kunnossa voi mihinkään valkkuun mennä. Ja jos meen, en varmaan parane ikinä.

Toisekseen mul on ollu aivan hillittömät poltteet päästä treenaamaan. Täs on ny 1,5 viikkoa menny uuden ateriasuunnitelman mukaan, mutta mun tarkotuksenani oli ruokailuihin yhdistää vähän suunnitelmallisempi harjottelu. En oo voinu tehdä mitään, koska oon ollu vaan kipeenä. Tiedän kyllä, et ei se harjottelu yhteen flunssaan kaadu, mutta mä tiedän senkin, että parin viikon lepäilyn jälkeen alottaminen on aina vaikeeta.

Parantumista odotellessa nautin sitten vaan ruuista ja vinkkaan kiinnostuneille ihan yltiöherkullisen aamupalareseptin:

1-2dl keitettyä kvinoaa
1-2dl maitoa (tai mantelimaitoa)
1 keskikokoinen banaani
kanelia
vaniljaa

Kvinoa keitetään ohjeiden mukaan (voi keittää jo vaikka edellisenä päivänä). Kvinoan päälle pilkotaan banaani, ripotellaan mausteeksi kanelia ja vaniljaa ja lisätään vielä maito. Nautitaan kuten murot. Hyvää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän merkin itestäsi, olisi kiva tietää, jos olet käynyt lueskelemassa jaarittelujani.